Sapete a carta di imballaggio chì usemu?

Ci sò parechji tippi di carta, sta volta avemu introduttu a scatula molle di carta cumunimenti usata.

1.Art paper / Coat paper.

Nantu à a superficia di a carta di basa rivestita cù una strata di pittura bianca, dopu à un prucessu super ligeru, divisu in un latu unicu è doppia faccia dui tipi, carta è superficia divisa è grana di tela dui tipi.

nutizie-3-1

· U spessore più cumunimenti usatu hè 128g / 157g
· Vantaggio: Superficie di carta liscia, altu gradu biancu, u rendiment di l'inchiostro di assorbimentu di tinta hè assai bonu.Hè principarmenti utilizatu per a stampa offset, stampa in rotocalco, cum'è album di stampa senior, calendari, libri è periodici, etc.
· Disadvantage: u silt hè faciule d'appiccicà è falà dopu à a marea, è ùn pò micca esse cunservatu per un bellu pezzu.

2.White Paper Card / Invory Paper

Carta monostrata o multipla legata interamente in pasta chimica sbiancata e completamente incollata, adatta per la stampa e l'imballaggio di prodotti.

· U spessore più cumunimenti usatu hè 250g/300g/350g

nutizie-3-2
nutizie-3-3

3.Carta Blackcard

Simile à a carta Whitecard stampata nera nantu à i dui lati.Caratteristiche: PH neutru, tintura ambientale, 100% riciclabile, senza contaminazione, culore nantu à i dui lati senza differenza di culore, a parte media di u culore hè nera, fatta di pasta di legnu cruda cummerciale, rigidità ultra-alta, liscia perfetta è piattezza, tensione forte, un grammu di pisu di muffa 80-700g, più di 700g pò esse muntatu.

4.Goldcard Paper / Slivercard Paper

Carta d'oru è d'argentu hè l'usu di a tecnulugia di stampa di trasferimentu UV attraversu a manta nantu à a superficia di carta rivestita cù una strata d'oliu UV, è dopu à traversu u cilindru serà a film di colonna di luce o trasferimentu di mudellu persunalizatu à a carta di stampa.A superficia di a carta pruduce un fasciu di luce cù l'effettu di carta laser.A tecnulugia hè largamente usata in scatuli di sigarette, scatuli di vinu, cusmetichi, farmaceutichi è simili.In l'industria appartene à una nova tecnulugia anti-falsificazione.

· Hè largamente utilizatu in stampa è imballaggio di culore, chì hè adattatu per imballaggi di sigarette, vinu, alimentariu, cusmetichi, scatula di pasta di denti, medicina è rigalu è altre industrii.

nutizie-3-4
nutizie-3-5

5.Special Paper

Cù un scopu speciale è un rendimentu relativamente chjucu.Variità di carta speciale, hè una varietà di carta di scopu speciale o di carta d'arti cullettivamente, è avà u vinditore sarà carta embossed è altre carta d'arti cunnisciuta cullettivamente cum'è carta speciale, principalmente per simplificà a varietà di nomi causati da cunfusione.


Tempu di Postu: Nov-08-2022